0268 412580, 0368 410704

Politica de Reclamatii

Reclamatiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toata durata sederii turistilor in pensiune. Reclamatiile ulterioare incheierii sejurului nu vor fi luate in considerare.

Pensiunea se obliga sa rezolve orice reclamatie primita de la clienti in legatura cu seviciile prestate in maximum 24 de ore de la momentul formularii acesteia.

Reclamatiile privind prejudiciul cauzat prin furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor aduse de client in pensiune trebuie aduse la cunostinta pensiunii in cel mult o ora de la data constatarii evenimentului.

Pentru reclamatii in scris va rugam sa ne transmiteti un email la:

Contacteaza-ne!

0731 314010

Utilizăm cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență online. Prin faptul că sunteți de acord să acceptați utilizarea cookie-urilor în conformitate cu politica noastră de cookie-uri.

Privacy Settings saved!
Setările de confidențialitate

Când vizitați un site Web, acesta poate stoca sau prelua informații din browserul dvs., mai ales sub formă de cookie-uri. Controlați-vă serviciile Cookie personale aici.

Aceste module cookie sunt necesare pentru funcționarea site-ului web și nu pot fi dezactivate în sistemele noastre.

Pentru a utiliza acest site web, folosim următoarele cookie-uri tehnice necesare
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Refuz tot
Accept tot